Нова гра Connections, яка користується все більшою популярністю серед гравців з моменту виходу в бета-версію в липні, стає повноцінним доповненням до колекції ігор-головоломок The New York Times. Джонатан Найт, керівник відділу ігор у Times, називає гру «найбільш редакторською грою з часів Spelling Bee» — ще однієї гри NYT, в якій гравцям потрібно створювати слова з набору літер.
За даними Sensor Tower, застосунок Times’ Games, який коштує $4,99 на місяць, з січня 2019 року завантажили 11 млн разів у всьому світі, водночас кількість завантажень зросла на 76 % проти минулого року. Fast Company розповідає про успіх гри та мету видання.
Як працює Connections?
Connections, в яку також можна грати на десктопі та мобільних пристроях, — це гра на асоціації, яка щодня пропонує гравцям 16 слів. Завдання гравців — знайти чотири групи по чотири слова, які мають спільну тему. Деякі з них легкі. Наприклад, ви, мабуть, швидко зрозумієте, що можна поєднати Ейнштейна, Фейнмана, Гокінга та Оппенгеймера. Але чи здогадаєтесь одразу, що кермо, підкова, олівець і морж (handlebar, horseshoe, pencil, walrus) — це також різновиди вусів? Гравці мають чотири спроби розвʼязати головоломку, перш ніж програти.
За словами Найта, гра стала миттєвим хітом, мільйони людей грали в неї щотижня. Концепція гри досить проста, щоб люди могли швидко зрозуміти, як у неї грати. Але справжній гачок, на його думку, полягає в людському кураторстві гри. Гравці можуть не знати імені Вайни Лю, редакторки головоломки, але вони все одно відчувають зв’язок із нею: «Ви знаєте, що щодня стикаєтеся з людиною, яка намагається вас обдурити. Тож ви повертаєтеся, щоб спробувати перемогти конструктор. Це те, що ця гра робить дуже, дуже добре», — каже Найт.
Мета гри
Поки що гра залишатиметься безплатною, проте мета Connections, як і будь-якого іншого контенту в NYT, — залучати підписників. Навіть такі безплатні ігри, як Wordle чи Digits допомагають виданню розвивати свій цифровий бізнес, збираючи електронні адреси, щоб ретаргетувати користувачів за допомогою інших маркетингових інструментів.
Читати більше: Як The New York Times просуває пакетну підписку та чому це має успіх
Ігри та інші застосунки The NYT стали важливою частиною стратегії видання, спрямованої на збільшення доходів, окрім реклами. У другому кварталі цього року дохід від передплати на цифрові продукти збільшився майже на 7 % до $409,6 млн, тоді як дохід від реклами залишився на тому ж рівні. Наразі видання має 9,1 млн передплатників лише на цифрові продукти.
Крім того, за $5 на місяць (або $40 на рік) любителі головоломок можуть отримати доступ до архіву щоденних ігор. Поточні передплатники видання також можуть оновити свій обліковий запис, щоб отримати доступ до архіву ігор.
У коментарі для CNN Брайан Морріссі, автор розсилки Rebooting, зазначив, що ігри допомагають виданню зростати, тому що новини — це «переповнена категорія». Крім того, ігри виявилися потужним способом залучення нової аудиторії, які можуть бути відкритими для пакета з новинами, але які в іншому разі не підписувалися б на них.
Інші видання також створюють ігри, щоб залучати підписників:
- The Washington Post додає нову гру Keyword;
- BuzzFeed запускає генератор рецептів на основі ШІ;
- The New York Times випустила нову математичну гру-головоломку;
- The Washington Post запускає гру On the Record.
Читати більше: Щури та бейсбол. Як світові видання заохочують читачів споживати новини через мобільні ігри