Нещодавно на платформі з’явилася спеціальна вкладка «Подкасти», де є подкасти від The New York Times та NPR. Кілька новинних організацій підкреслили, що чекають, як YouTube вдосконалюватиме свою стратегію щодо подкастів, перш ніж виходити з власним контентом.
NiemanLab розпитав три новинних видання про те, чому вони вирішили перенести подкасти на YouTube.
Чи справді це потрібно аудиторії?
Дослідницька компанія Morning Consult виявила, що більше слухачів подкастів у США вважають відеоподкасти на YouTube кращими, ніж їхні аудіоверсії.
Інше дослідження Cumulus Media також показало, що подкасти, які можна дивитися, приваблюють тих, хто відкриває для себе подкасти вперше. Деякі слухачі подкастів повідомляють, що активно дивляться відео, щоби вловити вираз обличчя, тоді як інші слухають у фоновому режимі, займаючись чимось іншим.
Відеоподкасти не обов’язково мають бути красивими чи складними для виробництва. Багато з них не мають хорошої чіткості, ведучі та гості записують розмови в Zoom чи інших сервісах. Інші замість відео мають статичне зображення та, якщо пощастить, анімацію звукових хвиль.
YouTube опублікував гайди про те, як публікувати та просувати журналістські матеріали на платформі, але вони написані для окремих журналістів, а не для новинних видань.
ESPN: експерименти з Shorts
Рік тому американський кабельний спортивний телевізійний канал ESPN транслював лише два подкасти на YouTube. Зараз на платформі є 28 подкастів і чотири шоу, що виходять лише на YouTube.
2021 року YouTube представив YouTube Shorts — вертикальні відео до 60 секунд, які мали стати відповіддю на успіх TikTok. ESPN вдалося перетворити кумедні (або зворушливі, але переважно кумедні) випуски новин на Shorts і отримати значне зростання трафіку.
ESPN також експериментував з довшими відео, починаючи з передматчевих трансляцій приблизно на 30 хвилин. За словами Майка Фосса, віцепрезидента ESPN з цифрового виробництва, показник утримання цих відео був дуже високим, а тому почали це робити у більших масштабах і з більшою регулярністю.
Замість того, щоб створювати окремі YouTube-канали для кожного подкасту, ESPN переважного згрупував їх за темами — канали NBA, футболу та ММА є трьома найпопулярнішими.
Slate: пошук аудиторії та візуальних рішень
YouTube має понад 2,6 млрд активних користувачів на місяць. Відеоплатформа має надзвичайно глобальну аудиторію: понад половину інтернет-користувачів у всьому світі відвідують YouTube щонайменше раз на місяць. Саме ці цифри, зрештою, місяць тому переконали Slate — онлайн-журнал, який висвітлює поточні події, політику та культуру США — співпрацювати з YouTube.
2022 року Slate отримав 190 млн завантажень подкастів, серед яких Political Gabfest, Slow Burn та Amicus. Ця цифрова новинна організація отримує від подкастів приблизно половину своїх доходів і продає підписки, які включають бонусний подкаст-контент.
Чарлі Каммерер, президент і головний фінансовий директор Slate, каже, що доступність стала однією з найбільших проблем в індустрії подкастів, і використання YouTube — це реальна можливість наростити масштаби та охопити нову аудиторію.
Деякі з цих експериментів включатимуть перевірку того, які шоу Slate можна втілити візуально, а також спробу уявити, як виглядатиме наступне покоління відеоподкастів. Slate також планує використовувати відео на своєму сайті та експериментувати з закулісним контентом для Shorts, щоби просувати канал.
NPR: різні канали
Некомерційна мережа радіостанцій у США NPR помітила, що подкасти з більшою кількістю візуальних елементів мають більший успіх, ніж подкасти з обмеженою або статичною графікою.
Наразі NPR завантажує на YouTube приблизно 65 епізодів із 25 активних подкастів на тиждень. Мовник розміщує свої подкасти на спеціальному каналі YouTube з приблизно 34 500 підписниками, а також на додаткових каналах Planet Money, Fresh Air, NPR Daily News, NPR Entertainment та Alt.Latino.
YouTube є порівняно новим каналом для NPR. Віцепрезидент NPR із візуальної та музичної стратегії Кіт Дженкінс каже, що знадобилося переосмислити визначення поняття «подкаст», оскільки для багатьох людей подкасти — це відео на YouTube у форматі Джо Рогана або Говарда Стерна, де люди сидять біля мікрофону і розмовляють один з одним.
Джоел Сукерман, віцепрезидент NPR зі стратегії аудіоплатформи, каже, що обговорювали чи можуть вони залучити достатньо нової аудиторії, аби виправдати редакційні інвестиції, а також отримати дохід на YouTube, не втрачаючи водночас аудиторію аудіоподкастів.
Іншими критеріями, які допомагають визначити, чи варто NPR докладати зусиль до YouTube, є дослідження та розвиток.
Водночас NPR нещодавно звільнила 10 % співробітників і скасувала подкасти через дефіцит бюджету. Тепер мовник робить ставку на виробництво Shorts, TikTok і планує з’явитися в Instagram.
Читайте також:
- Слухачі хочуть відео та лайви подкастів. Які переваги дають видавцям такі формати?
- Ключові тренди подкастів — опитування Muck Rack.
- Відгуки аудиторії, допомога мережі. Що ще зробило подкасти Vox Media успішними.
- Вступ на вагу золота. Чому треба приділяти увагу опису подкастів.
- Slow journalism через подкасти. Як видання Tortoise замінило текст на звук і заробляє на цьому.